مصاحبه آرشیو خبر ها
جدال بین یووه و رُم اسـت !

جدال بین یووه و رُم اسـت !

کاپیتان ِ یوونتوس که در بازی با لاتزیو اخراج شد و در بازی حساس با اینتر هم محروم خواهد بود ، در مصاحبه ای از شرایط ِ رقابت بای اسکودتو و تصمیم ِ داور مبنی بر اخراجش در بازی با لاتزیو می گوید .

" کمی برای نگران زود است . اما همانطور که از قبل هم گفته بودیم رُم یک تیم قوی است و برای رقابت با این تیم کار سختی داریم . مخصوصا اکنون که 2 امتیاز را از دست دادیم "

" اما تلاش ادامه دارد ، از قبل گفته بودیم که قهرمانی ما تضمین نشده و حالا هم می گوییم که راه برای ما سخت نیست . همانطور که ما باید با حریفان ِ مختلف و با انگیزه مقابله کنیم ، رُم هم بازی های حساس و سختی در پیش دارد "

وقتی که یوونتوس برای 2 بازی ( رُم و لاتزیو ) موفق به پیروزی نشد ، زنگ ِ خطر بصدا در آمد ! شما لبخد خواهید زد به این موضوع ؟

" بله ، دقیقا . ما لبخند می زنیم "

بهبود روابط با داوران ؟

" بله . اعتراضی وجود ندارد و فکر می کنم که داور در مورد من تصمیم درستی گرفت و عملکرد ِ خوبی داشت . این بسیار خوب است که بتوانید با شرایط ِ بازی مقابله کنید و تصمیم ِ درستی اتخاذ کنید "

جدال بین ِ یوونتوس و رُم است ؟ ناپولی از رقابت خارج شده ؟

" اکنون بله اما شاید در آینده دوباره خود را برساند . رقابتی جدی بین ِ ما و رُم وجود دارد و فکر می کنم رُم تنها به پیروز شدن فکر می کند ، درست مانند یوونتوس ! "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: